sâmbătă, 27 martie 2010

Premiu





De ziua mea o premiez pe Rodica pentru postarea asta

8 comentarii:

  1. Ha,ha,ha,merci mult de tot!
    E ziua ta?La multi ani!Chiar e ziua ta?
    Imi plce tare mult"figurina",pozitia este destul de obositoare pentru o lectura concentrata,dar merge si....are un farmec aparte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere!
    Multumesc, da, astazi s-au adunat 30 de ani.
    Asa am vazut-o si oricum trebuia sa platesc si tributul gravitatiei, adica sa isi mentina echilibrul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu intarziere,un La Multi Ani! Sa ne traiesti sanatos si sa te fericesti de toate cate sunt pe lume...

    RăspundețiȘtergere
  4. hi hi hi.. .nu am stiut de ziua ta (nu aveam de unde sa stiu) oricum la multi ani:)... imi place "premiul"...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu asta te ocupi in timpul liber? Par interesante. Mai ai si alte activitati? Spune tot! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti sa gasesti ceva mai multe detalii despre mine in postarea urmatoare, "intrebari si raspunsuri"
    :)

    RăspundețiȘtergere