joi, 5 mai 2011

7 comentarii:

  1. sună a dor de haiduc ce goneşte aprig spre mândra lui,afară e dimineaţă devreme,calu-i în galop,iar el are încă speranţe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre bobi:

    "Trage, mândro, cu bobii,
    Nu-ți mai lăcrima ochii.
    De-or cădea bobii în zece,
    Să știi că dorul nu-mi trece.
    De-or cădea bobii în opt,
    Să știi că mi-e dor de tot.
    De-or cădea bobii în cinci
    Să știi că că eu sunt pe-aici;
    De-or cădea bobiiîn doi
    Să știi că sosesc la voi,
    Să ne iubim amândoi.
    Iar de-a mai rămânea un,
    Să știi că eu vin nebun
    Pe-o prăjină de alun."

    RăspundețiȘtergere
  3. aia cu prăjina de alun e valabilă şi la găsit loc de fîntîni?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Apoi, după ce este folosită ca mijloc de transport e păcat să fie aruncată...

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=tyrpevdwj3I

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc mult, e minunat cântecul! Este exact ce am nevoie, un lucru ușor..pt. că și cele grele sunt la fel de trecătoare..
    Te mai aștept pe la mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi. Ma bucur ca iti place cantecul. Intr-adevar e deosebit... :)

    RăspundețiȘtergere